4 weeks to go

Jahaa då vare bara 4 veckor kvar tills jullov, tiden rusar iväg, och när jag kommer tillbaka från jullovet så har jag bara massa tentor att skriva suck, 3 stycken mega stora.. men har iaf börjat med en :) kommer få skriva lite på jullovet också.. Funderar även på om jag ska kolla med jobbet ifall jag kan jobb några dagar efter jul, typ 5 dagar eller så.. kommer ju vara hemma i nästan 3 veckor, kan vara soft att tjäna lite pengar :D ska fundera lite på det faktiskt! 



Gud vad mysigt det ska bli att komma hem till jul.. mamma har utlovat masssa julbak, pappa och madde har utlovat tacopaj. Och sofie har utlovat att vara min partner på nyår haha feeest och 4 rätters middag för två och massa skumpa på det:D

och ååhhh vad underbart det ska bli att träffa mina underbara fina vänner SABINA,EDIT,FREJ,SIMON,SOFIE önskar att Martina var hemma också.. älskar er, för ni gör mig sååå glad i själen<3

underbara stockholm


Kommentarer
Postat av: Bine

Och vi älskar dig :)

2011-11-21 @ 19:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0