Someone just made my day

Hej hej måste bara berätta en sak..

Jag var just i stan och handlade lite, då det plötsligt kom fram en stilig handsome Engelsman i typ 25 års åldern och ba "Hej jag var bara tvungen att gå fram till dig, såg när du shoppade tidigare, och så tänkte jag ska jag gå fram eller inte, men sen så bestämmde jag mig för att göra det"och sen sa han nått i stil med "You look absolutely gorgeous, I like your style, so fashion" jag blev typ rädd först, men han verkade liksom helt normal, han fortsatte med att berömma min klädstil han tyckte att jag var "creative" och att min mössa var stunning.. han slutade liksom inte prata.. Jag visste liksom inte vad jag skulle säga, jag ba mm ohh thank you mr stalker...

Men jag måste ju ändå säga att han gjorde min dag, då vet man iaf att man har lyckats med outfiten idag...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0