tea and onepiece after a hard day

Hey!

vaknade alldeles för sent, mötte upp en klasskompis på biblioteket, o9ch pluggade intensivt i 3 timmar sen efter det begav jag mig till gymmet för hård träning.. :) kom nyss hem

Nu sitter jag här i min pyjamas med en kopp te och ska kolla på sex and the city..

kommer somna tidigt ikväll känner jag..

just det tänkte på en sak , och det är att jag är otroligt ovetande om vad som händer hemma, har inte ens hunnit kolla nyheter eller nått, idol hur går det? ingen aning måste updatera mig lite... kollade flygbiljetter hem igår också, ska boka idag 17 december är jag hemma för 2 veckor :) längtar faktiskt otroligt mycket efter alla där hemma, eller ja inte alla, men min familj+vänner+MIN SÄNG  är så sjukt trött på student rummets hårda äckliga säng..

oj men gud klockan är bara 19.17 måste vänta lite med att sova.. men jag är DÖDSTRÖTT..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0