my friend

CIAO... galen, helgalen kvall igar igen, men rolig som vanligt.. ar ledig idag, tankte dela med mig lite av min lycka av att underbaraste basta soooofieee kommer och halsar pa mig nasta vecka onsdag-tisdag nastan en heeeel vecka jag at sa glad, sofie och jag ar sa lika varandra pa manga satt speciellt nar det kommer till party och ursparning.. =)

sa nasta vecka kommer vara fullspackad, hon kommer pa onsdag och torsdag  ska jag visa henne runt har, sedan pa lordag aker vi till London over helgen, dar ska vi turista riktigt mycket, det blir oxfordstreet, seconhandshopping i camden lite bigben/london eye och party saklart!!

ah vad jag har saknat dig,vi har ALLTID sa kul!!!


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0