Harmony and happiness

Exakt sa har jag kannt mig de senaste dagarna, lugn och harmonisk...


Har presis haft lektion "Words and phrases" idag analyserade vi Englelska swearwords, ganska kul faktiskt, vi gick igenom ordet FUCK.. Nu sitter jag och vantar pa att min forelasning ska borja..

maste ocksa skriva att jag ar sa otroligt trott pa nagra i min klass, som inte gor ett skit, bara sitter dar och haller kaften och vagrar samarbeta GAAAH hur svart kan det vara.. men det ar for att nastan alla ar 18, kanner mig som en mamma i manga lagen, forutom nar jag festar for da ar jag 18 igen =) 

Ikvall ar det tisdag vilket betyder obligatorisk kvall pa pure haha =) Jag, Danni + nagra andra ska gora iordning oss tillsammans

These pictures makes me sooo happy!


time for lecture/ see yah don't wanna be yah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0