miss my eyelashes, stupid eyelash curler

haha eftersom jag nu inte har några ögonfransar kvar på ena ögat, känner jag mig helt kal och okvinnlig..,.. fan hur lyckas man... dumma ögonfransböjare, ska aldrig mer böja dem..

Hur som helst så har jag haft en sjukt bra dag, vad har jag gjort: jo jag har tränat 09.00 imorse sen vart på lektioner (som förövrigt var väldigt roliga, jag och Mel skrattade hela lektionen) sedan tränade jag igen från halv 7 till 8 känner mig faktiskt på topp idag även fast jag har några ögonfransar mindre.. .:D känner mig pigg och fräsch typ.. haha

jusdet det har regnat idag också, så jag fick användning utav mina fina gummistövlar = glad

FAN VILKEN BRA DAG JAG HAR HAFT NÄR JAG TÄNKER PÅ DET!!!


 




Älskar att skratta bort alla dumma saker, det hjälper, orka vara sur!!!

PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0