the time flies so quick

HEY HEY!!


Åh det har redan gått 4 dagar så imorgon åker Frej hem, känner mig heldeppig över det.. och imorgon har jag redan varit här i 3 veckor, FAN vad tiden går fort helt sjukt nästan en månad liksom! gaaaah..

idag har jag haft lektion, typ världens roligaste och bästa kurs där vi får lära oss olika tips om hur man lär ut och hur man bygger upp lektioner!

ikväll ska jag och Frej gå och äta på Jamies Italian som ligger i centrum, såååå gott.. rödvin och risotto= lycka, blir som ett litet avslut på Frejsans vistelse här! sedan får vi se om vi går ut eller om vi bara åker hem och tar det lugnt!

känns nästan ännu jobbigare att hon har varit här, för nu kommer jag sakna henne jätte mycket igen, hatar avsked:(

jusdet: jag färgade ju håret i förrgår och tyckte det blev för mörkt, så igår färgade jag tillbaks det blondt igen fast lite mer guldigt haha :D




KRAM TILL ALLA DÄR HEMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0