do you want to go to the seaside....

Hello wine lovers...
Måste först säga att jag älskar denna stad som ligger precis vid vattnet, hela stan är omringat av vatten och mitt kampus-områdeligger precis vid en stor båt hamn sjukt nice!

 Last night was awesome... Yes, jorå-så-att nej men det var galet kul jag och ett gäng tjejer och grabs åkte in till det stora intro party för alla studenter, det var helt galet mkt folk BARA STUDENTER på en urspårad klubb med sjukt bra DJ just for us.. Blev mååånga drinkar och dans. Snubblade väl "hem" till mitt rum vid 3 nått sånt..
Allt är så himla annorlunda här, det roliga är att alla som är härifrån tycker att det är så dyrt på krogen men det är liksom hälften av det som vi betalar hemma när man är ute..

Idag gick jag upp typ 7 för att äta frukost och sedan vara på plats för "Induction" där fick vi våra scheman och en liten rundvandring i byggnade där jag mest kommer hålla till. Alla är verkligen grymt trevliga och lärarna verkar mycket bra! SO FAR SO GOOD helt enkelt. Efter all information så gick jag till en annan byggnad för att registrera mig.. Sedan blev det en tur på stan med lite shopping plus god frappuchino på starbucks! Sitter nu på rummet och myser i min onepiece och en kopp "afternoon tea", efter har varit med ett gäng och druckit lite vin och spelat massa "öl spel" kurragömma plus charader och rugby mycket trevligt. Imorgon har jag en ganska lång dag från 9-15 bara massa introduktion+info. Ska träffa min klass imorgon också :)

                                                                         Lite pics från igår
                                         

Thats it for today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0