everything is ok

Hej hej! Kom fram till Portsmouth igår vid typ 12... fruktansvärt jobbigt och stressigt att släpa på allt. När jag kom fram registrerade jag mig för att få rummet osv... kände mig så sjukt ensam när jag hade installerat mig i rummet så åkte jag in till city och shoppade lite som plåster på såren.. Orkade verkligen inte vara social igår. Sen på kvällen så var det ett bbq party men jag skippade det var bara på rummet och kände mig sorglig och längtade hem. Idag känns allt så mkt bättre imorse när jag vaknade åt jag lite frulle, sen skulle jag gå och fixa en sak i receptionen och där träffade jag en as skön tjej som jag pratade med, hon sa att hon skulle till stan med ett gäng och ville att jag skulle följa med så vi var några stycken som åkte till stan och fixade lite fest biljetter till det stora välkommst partyt ikväll :)) och sen köpte vi även ett band så att man kommer in på alla stora klubbar.. Så ikväll är det PARTY MED STORT P! Känns så mkt bättre idag. Har även hälsat lite på de i min korridor, bor granne med 2 grabs och två tjejer. Nu ska jag göra mig klar inflr kvällen och sen gå till Michelles rum och dricka lite vin och sminka oss! :D <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej! Det är johanna carros kompis:)

vilken fin blogg du har!!:) åh, att du vågar resa så långt bort ifrån din familj, skulle inte jag våga:P titta gärna in på min blOGG NÅGON DAG:)

ha det så trevligt!

2011-09-18 @ 20:38:59
URL: http://silversoftlive.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0