He has burned his last bridges

Som man säger på svenska, han har bränt sina sista broar.. WORD mer än så behöver jag inte skriva. Det du gjorde var VERKLIGEN INTE okej..Hur arg en människa än är, det är inte okej...  

However, hade världens bästa bye bye party i helgen med mina bästisar Sabina, Frej, Edit, Sofie och Simon :) Ni betyder så mkt för mig.. kommer sakna er galet mkt. Kvällen började med middag hemma hos mig sen kom Viktor (Min bror) och hans grabbpolare och festade med oss. BRA KVÄLL jag och sofie drog en oklar utång på lobby...

Den här veckan är hektiskt, mkt som ska göra, hade en bra kväll igår btw, myskväll. Onsdag ska jag äta middag med pappi Torsdag ska vi ha lite avskeds middag hos mamma, fredag ska jag sova över hos pappa, madde och lillsyrran blir myskväll, sen på lördag svin tidigt åker jag till Arlanda, som tur är får jag sällskap av min låtsas mamma som jobbar som flygvärdinna, tydligen så ska hon åka till England samma tid som mitt flyg går, runt 07.35 :) sjukt bra!

Bjuckar på lite party bilder..


024022


Puss o kram, ps: from nu så skriver jag nått VARJE dag, ska försöka iaf! :D


Kommentarer
Postat av: papps

snygg blogg gums!

2011-09-18 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0