Im leaving Sweden for UK

Hej!
Första blogg inlägget, fan vad jag är bra!
Täkte att jag ska försöka uppdatera varje dag..
Om ca 2 veckor åker jag till England Portsmouth för att plugga några kurser inom lärarprogrammet, gah det är så mkt som ska fixas, har ju inte ens bokat flygbiljett än, tanken är att jag ska åka runt den 15 september och det är ju liksom väldigt snart... Och packa måste jag också göra, åh nej jag som hatar att packa speciellt när jag vet att jag inte kan ta med mig hela garderoben, suck hatar att vara begränsad.. en annan sak jag tänker jätte mkt på är TÄNK OM JAG INTE FÅR NÅGRA KOMPISAR, gud vad sorgligt.. hah  men fan vad kul det ska bli, skönt att vara borta ett tag... aja fortsättning följer

/Nicole


Kommentarer
Postat av: oklarheten.se.uk/sofie.se.com.ur.aus

Om du inte får några kompisar ska jag raka av mig håret. Vilket skämmt hurru!

Ehh ALLA kommer vilja vara din kompis såklart :)

2011-09-17 @ 11:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0