Instant coffee, Houmous from Tesco´s, and sunshine!

Lovely day today!!

SOLEN STRÅLAR i portsmouth idag!


Imorse när jag vaknade typ 10 så var jag tok-bakis efter gårdagens skumparty som förövrigt var helt galet det var så mycket skum+folk så tillslut kunde man inte se nått lite panikartat faktiskt, för vi hamnade i mitten. Blev många jäger-bombs igår + mycket dans, var helt blöt men fan vad kul det var! Åh vad jag tänkte på Frej och Sabina imorse när jag skulle göra mig en kopp INSTANT COFFEE "Åhhhh instant coffee mitt absoluta favorit kaffe"(Ni vet vad jag menar) spanien.. SAKNAR ER ALLA DÄR HEMMA! <3



Har precis varit i stan och gått på en IT induction fast den varade bara 20 minuter sedan knallade jag runt i stan. Var på Tesco´s och handlade mat, måste säga att tescos hummus är den bästa i hela världen, kommer leva på det här.. 

  


Nu sitter jag bara på mitt rum och ska nog ta en powernap, sedan ska vi nog ut i solen , och ikväll blir det nog filmkväll med hela gänget och sen kanske vi ska gå och kolla på rugby..

FULLT ÖS MEDVETSLÖS gaah dagarna bara går, älskar verkligen att vara här vill aldrig åka hem..

PUSS TILL ALLA MINA VÄNNER OCH MIN FAMILJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0