all day all night

Heeeey, det är värsta högtrycket här, sjukt nice! har varit typ 24 grader idag och mega soligt!


Idag har jag varit ledig från skolan, vilket var en jävla tur, då vi hade spontan korridors fest till sex på morgonen igår, började med att vi spelade "Ring of fire" som är ett "drick spel" sedan partade vi loss i min granne charles rum hela natten.. Kvällen/morgonen slutade med att alla vi låg i en och samma säng och kollade på aristocats och somnade..  så idag har jag bara slappat, hängt i solen och prommenerat längst stranden med några utav tjejerna, kollade rugby gjorde vi också!



Imorgon är jag också ledig, ska åka in till stan och köpa mig en outfit till ett party som vi ska på imorgon, då ska man vara utklädd till barbie haha :) Blir nog en rosa klänning av nått slag!

Ikväll har jag bara hängt med några av tjejerna kollat på film...

Blir en tidig kväll för mig ska upp och springa imorgon..

Pics från natten igår kommer sen!
är sååå trött nu

GODNATT<3


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0