With your feet on the air and your head on the ground

1 dag kvar är helt snurrig...stress packning men har bestämt mig för att det viktigaste är faktiskt pass o pengar resten kan man alltid köpa där :)

Igår var min bästis frej här och hjälpte mig att bära flyttkartonger, sedan åt vi avskedsmiddag med hela min familj mysigt! Jag fick en bok av Frej som jag looooovar att jag ska läsa, hon har verkligen försökt i alla dessa år med att jag ska börja läsa, den här boken är tunn och kort så jag SKA läsa den. Hon hade skrivit världens finaste i boken:







                                                  
Sen när vi skulle säga hej då grät vi länge... åh usch jag hatar avsked.. FREJ du är världs bäst <3 kommer kännas konstigt att inte prata VARJE dag.. :(

Imorn kl 07.35 sitter jag på flyget, förutom att jag är sjukt nervös så är jag galet glad :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha "jag kommer aldrig ge upp", fett bra/fint/fantastiskt Frej! love you both!

2011-09-17 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0